התרגיל האחרון שעשיתי שקשור לזה הוא תרגיל מעבר בין פוזות.
הקטע כאן לפי הסדר הבא:
דמות מורכבת , דמות הוליסטית שלפני, ביחד, וידיאו רפרנס :
דמות מורכבת , דמות הוליסטית שלפני, ביחד, וידיאו רפרנס :
תיקון מעניין שהתרגיל עבר הוא הוספה של פוזה באמצע. הפוזה האמצעית מתוך השלוש שיש כאן, כשהדמות מסתכלת ימינה על הדמות שזכתה לענות על השאלה. לא נחשבה בעניי כפוזה בשלב התכנון ולכן בגירסא הראשונה שלה היא נשארה ברמת הברייק-דאון. זה גרם לזה שהפוזה הכי חשובה פה, הפוזת "התבאסות" כשהדמות רואה את התלמיד השני מקבל את הזכות לענות פוספסה. היא לא קיבלה את הביט (או הולד מבחינת אנימציה) שמגיע לה. ועכשיו שההתיחסות אליה היא כפוזה, היא יכלה לקבל עוד דחיפה לכיוון התבאסות מאיפה שהיא נמצאת עכשיו. בנתיים התיקון שעשיתי הוא רק בטיימינג.
בקיצור, אני יודע שהרישום עדיין גס מאוד ויש עוד דרך ארוכה אם בכלל אני אמשיך לצעוד בה, אבל אין ספק שאני עושה סוג של התקדמות.
הביט שמפוספס:
בקיצור, אני יודע שהרישום עדיין גס מאוד ויש עוד דרך ארוכה אם בכלל אני אמשיך לצעוד בה, אבל אין ספק שאני עושה סוג של התקדמות.








2 תגובות:
אני חושב שיש שינוי לטובה ולרעה.... לטובה כי הטיימינג ממש עוזר להבין את השוט הספציפי הזה, אך משום מה הסרטון הראשון זורם יותר, אולי הפוזות לא "מחזיקות" את ההולד מספיק טוב, אולי צריך לשפר או להוסיף פריימים
כן מסכים, יש בזה משהו.
הוסף רשומת תגובה